kwietnia 22, 2018

Sukienka w stylu pin - up girl


 Gdy zobaczyłam ten wykrój Simplicity wiedziałam, że muszę w końcu uszyć coś w stylu pin-up girl. Tkanina - bawełna w piękny wzór od Outlet Tkanin wydała się do tego idealna.
Wykrój z serii plus size jest bardzo prosty w szyciu, ja tę kreację szyłam z wielkim namaszczeniem wyobrażając sobie piękne zdjęcia całości. Stanik podszyłam podwójnie, biała bawełna która odszywa dekolt w formie kołnierzyka jest również zastosowana jako podszewka. W szwy na piersiach włożyłam fiszbiny żeby całość trzymała lepiej fason. Jednak nie ma opcji bym ubrała sukienkę bez stanika, aż tak sztywno nie trzyma biustu.




 W wykroju plecy są mniej dopasowane, ja wszyłam gumę w brzeg i zwęziłam lekko wykrój, bo zbyt odstawały mi boki sukienki pod pachami. Dół jest mocno rozkloszowany a jego krój z kontrafałdami pięknie modeluje moją puszystą sylwetkę. Na taki krój można sobie pozwolić nawet gdy talia pozostawia wiele do życzenia - jak u mnie.
Mój wykrój jest z serii Amazing Fit - tu ktoś słusznie pomyślał o regulacji rozmiaru w linii biustu. Można wybrać w swoim rozmiarze np. 48 jak u mnie rozmiar miseczki, ja początkowo wybrałam DD ale okazało się to ciut za dużo i w rezultacie mój obfity biust (mam 120 cm) zmieścił się w D. Takie rozwiązanie jest idealne dla sylwetek z dużymi różnicami rozmiarowymi na górze i dole sylwetki.



 W końcu nadarzyła się okazja by zrobić zdjęcia mojej nowej sukience, zrobiłam włosy na różowo, wymalowałam się i opatrzyłam powieki w sztuczne rzęsy, do tego loczek w stylu lat 50 tych i już. Piękna sesja była możliwa dzięki uprzejmości Cukierni Gęsi Pipek. Uwierzcie mi to jest miejsce idealne dla amatorów słodkości! Ileż tu pyszności, ciasta, desery, koktajle mleczne, lody. Aż nie wiadomo na co patrzyć- wszystko takie piękne! Właścicielka ma ogromny talent i potrafi wyczarować cuda na zamówienie, Gęsi Pipek jest cudownie kreatywny - wspierajcie ich na Facebooku i koniecznie wpadnijcie na kawę i ciacho!



















 Ślę Wam serdeczne pozdrowienia i czekam na Wasze komentarze
Dajcie znać jak się Wam podobam w takiej retro wersji
Ja jestem zachwycona - co za skromność :)

Magdalena


11 komentarzy:

  1. Pięknie !!! Podziwiam :) i pozdrawiam :))) BDB

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba. Kolor sukienki przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ten materiał jest bosski i choć nigdy nie przepadałam za fioletem tu mi nie przeszkadza

      Usuń
  3. Cześć,
    Cudowna jest ta sukienka. Podoba mi się w całości i krój i materiał i wykończenia. Idealnie na Tobie leży i świetnie modeluje Twoją sylwetkę.
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach dzięki, ja też już ją pokochałam , czekam lata żeby w niej biegać :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie. Jesteś stworzona do tego typu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała sukienka i cudooowna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Robak XXL , Blogger