sierpnia 22, 2013

warto mieć choćby jedną

Można powiedzieć, że w każdej damskiej szafie powinno znaleźć się kilka rzeczy : mała czarna, spódnica ołówkowa, biała koszula, jeansy, klasyczne szpilki ... ja dodam tylko, że jak na mój gust warto mieć jeszcze choćby jedną rzucającą się w oczy bluzkę lub tunikę, która uratuje każdy wątpliwy humor.
Od wzoru dzianiny nie mogłam oderwać wzroku, tunika jest pierwsza, ale przede mną na pewno jeszcze sukienka z tej cudnej tkaniny, może lato dobiega końca,ale co mi tam...
Gdyby ktoś jeszcze chciał sobie poprawić humor już niedługo przygotuję więcej tych tunik na allegro, w końcu nie każdy może obciąć włosy dla szerszego uśmiechu!









3 komentarze:

  1. Wygladasz slicznie, a tunika bombowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tunika jest świetna!
    Mam kilka dzianin o podobnym druku - pasy czerni i pasy wzorzyste,musze się pokusić o podobną.
    Szkoda mi tylko,że nie podajesz skad czerpiesz fason - :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fason to zwykłe kimono wycięte po zmierzeniu sylwetki, nie korzystałam z gotowego wykroju:)

      Usuń

Copyright © 2016 Robak XXL , Blogger