sierpnia 26, 2017

kocham róż i już! o spódnicy kwiecistej...

 Ostatnio był post z dużą ilością słów,dziś będzie taki zdjęciowy. Uszyłam sobie spódnicę z ostatniej burdy plus, choć od razu ten wykrój nie przypadł mi do gustu gdy kupiłam tę bawełnę pościelową wiedziałam, że będzie dla niej odpowiedni.Detale obszyłam białą wypustką, dodałam drewniane guziki, które świetnie pasują do wzoru.Uwielbiam ten odcień różu, mocny i wpadający w oko. Mówiąc krótko - pokochałam tę spódnicę od pierwszego założenia!























Podsumowanie:

Koszty: tkanina bawełniana szer.220 cm - 2m 22zł, guziki darmowe, nici 1zł, flizelina 1zł całość 24zł

Czas przygotowania: 1,5h

Stopień trudności: bardzo łatwe również dla początkujących


23 komentarze:

  1. Spódniczka jest piękna, bardzo podoba mi się też dobór butów i bluzki :)
    Obserwuję od jakiegoś czasu Twojego bloga i jestem zachwycona rzeczami, które tworzysz. Wzory, kolory, dobór do sylwetki - wszystko jest idealne i bardzo w moim guście. Dzięki za świetnego bloga, który jest również dla mnie inspiracją :)
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, bardzo mi miło, mam nadzieję, że pozostaniesz ze mną na dłużej.Mam w głowie jeszcze wiele projektów.Pozdrawiam serdecznie Magdalena

      Usuń
  2. Świetna ta kiecka.mocny wzór,ale idealnie pasuje do tego modelu i Ciebie. Pięknie odszyta i cudnie zaprezentowana.Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka rewelacyjna. Wzory,kolory , pasują do Ciebie idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna świetna stylizacja. Fason, tkanina, detale lamówka i guziki, po prostu świetne. Jak jeszcze napiszesz że i bluzka jest twojego autorstwa to zostajesz moim modowym guru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mi miło, ale bluzki nie szyłam - to z wyprzedaży F&F za 15 zł

      Usuń
  5. Śliczna spódniczka! Taka letnia, trochę w stylu vintage ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie przypomina fasony z dawnych lat, szczególnie z tą długością...

      Usuń
  6. Piękna spódniczka :) materiał super :) z tego materiału ślicznie by też sukienka wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o sukience - przyznaję,ale tkanina nawet po dekatyzacji jest dość sztywna a chciało mi się wygodnego ciucha:)

      Usuń
  7. Niestety ani góra ani dół to nie moje klimaty. Ale fajnie, że sama szyjesz sobie ubrania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze jest gdy się wie co się lubi, a moja Babcia mówi: nie to co ładne, tylko co się komu podoba - szanuję gusty innych :) Dziękuję za odwiedziny! Magdalena

      Usuń
  8. Cieszę się, że tu zajrzałam. Marzę o fajnych ciuchach zakrywających moje mankamenty... Twoje spódnica jest OBŁĘDNA - sama bym taką chciała. Mam maszynę do szycia, nic tylko się przemóc i nauczyć jej używać ;) Śwetna stylizacja! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co zwlekać, czas zacząć działać! Zacznij od prostych projektów, uszyj sobie spódnicę ołówkową lub prostą bluzkę i zobaczysz że warto poświęcić trochę czasu na naukę.Zapraszam do odwiedzania mojego bloga częściej - już szykuję kilka tutoriali również dla początkujących:)

      Usuń
  9. Piekna spodnica i cudnie wykonana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wykończenie nie zajęło tak dużo czasu a efekt jest:)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Gdy się już ma umiejętność szycia można szyć wszystko i ze wszystkiego, zapraszam do nauki ze mną!

      Usuń
  11. Spódnica jest piękna - uwielbiam takie wzory! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Tobie też się podoba.Zapraszam do śledzenia bloga, nowe projekty już wkrótce...

      Usuń
  12. Świetna spódnica, piękny materiał z zieloną bluzeczką masz śliczny zestaw ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Robak XXL , Blogger