września 03, 2013

trendy jesień/zima 2013/2014 ZWIERZĘCE WZORY

Temat zwierzęcych printów powraca co roku, nie jest to bezpieczny i uniwersalny trend, szybko możemy przedobrzyć i przesadzić a stylizacja stanie się tania i kiczowata. Projektanci stawiają na odwagę, łączenie mocnych kolorów i zwierzęcych pasków, kropek, centków, ja wolę stonowaną wersję z czernią lub szarością.
Jeżeli chcemy być widoczne na ulicy możemy postawić np. na trencz w panterkę, jeśli brakuje nam odwagi wystarczy mały detal - apaszka, torebka lub buty, który ożywi strój i przyda się prawdopodobnie w kolejnym roku.
Póki co ja uszyłam sobie bluzę na codzień, wygodną i miękką z ciekawym modułem na przodzie, oraz sukienkę o fasonie wyszczuplającym na chłodniejsze dni.
Nie mam jednak możliwości póki co na zdjęcie w plenerze więc to taka mała zapowiedź:)
Już jutro ciuszki znajdą się również na moich aukcjach









5 komentarzy:

  1. Bardzo spodobała mi się bluzka. Muszę przejrzeć szafę w poszukiwaniu odpowiednich materiałów...

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie to wszystko polaczylas, podoba mi sie...

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki, zrobi się zimno to się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ciuszki, ciekawie połączone materiały! sukienka skradła moje serducho :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Robak XXL , Blogger