kwietnia 02, 2014

kolory w modzie

W przyrodzie nie ma barw,które są nie na miejscu. Wiosna zawsze jest modna! Nam za to nie jeden raz brakuje koloru, który nas "ożywi" i doda urody. Szczególnie My - xx-elki lubimy uciekać w burości, szarości, czerń. Tymczasem to właśnie żywe barwy - żółty, pomarańczowy, czerwony świetnie wpływają nie tylko na humor, ale również na wygląd sylwetki. Połączenie tych barw z kolorami neutralnymi daje efekt lekkości i świeżości w strojach dobranych krojem do naszej sylwetki. Ja już mam swoją piękną malinową tkaninę na sukienkę i żółtą bawełnę na płaszcz, póki co czekam na natchnienie, bo nie chcę tych tkanin zepsuć - najgorsze co się może mi się przydarzyć w szyciu to zasadnicze minięcie się efektu końcowego z wyobrażeniami przedszyciowymi.
Tymczasem kilka zdjęć mojego ogrodu...









3 komentarze:

  1. Jak pięknie wszystko zakwitło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne masz kwiaty w ogrodzie, ja mam tylko skrzynki na balkonie, i to cała moja uprawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam aż cały ogród pokryje się kolorami, odkryłam, że lubię to prawie tak samo jak szycie:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Robak XXL , Blogger