lipca 15, 2014

chomikowanie - nowe zasady!

W małym mieszkaniu kamienicy,  na starym mieście w Cieszynie,  pod moim biurkiem z maszyną stał opasły worek resztek tkanin. Wówczas sądziłam, że jest tak ogromny, że wręcz zabiera mi powietrze, ale żal było się go pozbyć. Przeprowadziłam się z mężem na wieś, w tym czasie te paski futerka, bawełniane szmatki, resztki koronek rozmnożyły się niemiłosiernie. Zostałam "wyeksmitowana" wraz z nimi, maszynami i nićmi do piwnicy, gdzie czekały na mnie puste regały, szafy i miejsca pod stolikami. Ależ radośnie było je zapełniać! Minęło kilka zim, nauczyłam się wyrzucać ścinki, rozstawać się, porządkować. Dziś władzę w pracowni dzierżą po równo: tkaniny, wykroje w ogromnych pudłach, wciąż wertowane burdy. Jedynie tkaninom mogę powiedzieć: dosyć tego! Wprowadzam nową zasadę: za jeden kupiony metr tkaniny pozbywam się dwóch starych, nie użytych, na które pomysł przepadł. Zgodnie z postanowieniem dziś mam dla Was propozycję nie do odrzucenia -  każdy metr, każdy kupon sprzedaję po 5 zł plus przesyłka (cena w zależności od wagi). Jeżeli coś się Wam spodoba piszcie przez formularz kontaktowy!
Pomóżcie mi w tej nierównej walce!

nowe tkaniny




     tkaniny do sprzedania:

   dzianina ze złotą nitką, kupon ok 2m - szer 150 ( na 80 cm ok 140 - ucięta próbka) 5zł
   szyfon, 2 x kupon 1,5m - 5zł
    bawełna szlak z dodatkiem poliestru, 2 x kupon 118cm - 5zł,
   cienki jeans we wzór kwiatów, mam ok 7m, 1m - 5 zł
          


3 komentarze:

  1. Pomysł ze sprzedażą świetny. Oj u mnie też przydałyby się takie porządki z tkaninami zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie pomogę Ci sie pozbyć tej bawełny z zielonym szlakiem... Jeśli nadal ja masz, odezwij sie proszę na maila... cena + przesyłka i jakieś namiary na nr konta itp...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Robak XXL , Blogger