lipca 09, 2017

Summertime

 Czas wakacyjnych wyjazdów dopiero przede mną, ale dziś stylizacja idealna na letni czas w moich ulubionych kolorach: biel, granat, fuksja.








 Znowu falbany,ale tym razem wycięte jako półokrągły wolant - lepiej się układają, mają więcej wdzięku i "powietrza". Do całości pasowała mi modna aplikacja kwiatowa i wykończenie taśmą z bąbelkami. Do bluzki założyłam szerokie spodnie w pasy typu palazzo z grubego acz przewiewnego lnu kupione w F&F na wyprzedaży, no i jeszcze te okulary w stylu retro, zabawne.







 Już nie mogę się doczekać tego włoskiego słońca, plaży, piasku, tego zapachu lata. Czekają nas pierwsze wczasy z naszym małym synkiem i na pewno wiele wrażeń, o których tu Wam opowiem po powrocie we wrześniu. Tymczasem do mojej wakacyjnej, letniej stylizacji dorzucam kilka zdjęć z wiosennego wypadu z siostrą do Rimini, było jeszcze dość chłodno, pusto, przed sezonem,ale nic to nie ujmuje widokom.




Podsumowanie:

koszty: tkanina 1,6m ok 15zł, taśma z bąbelkami z Ali ok. 3zł, aplikacja z Ali ok. 2 zł + nici 1zł + gumka 1zł = 22zł

czas przygotowania: 1,5h

stopień trudności: łatwe

6 komentarzy:

  1. Podobają mi się Twoje stylizacje, lekkie, przewiewne i takie kobiece. Życzę Ci udanego wakacyjnego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Dziękuję za życzenia, jeszcze przed wakacjami na pewno tu się spotkamy nie jeden raz jeszcze.pozdrawiam

      Usuń
  2. Łaaał, prawdziwa hiszpańska Carmen z ciebie, zwłaszcza z tą piękną różą. Zrezygnowałabym tylko z ramiączek, zaburzają linię. Bluzka dokonała zarówno do spodni, jak i falbaniastej spodniczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak te ramiączka też mnie drażnią, ale nie mam odpowiedniej bielizny póki co, ciężko kupić dobry biustonosz bez ramiączek w takim rozmiarze :)

      Usuń
  3. Ja też nie przepadam za tymi bluzkami, właśnie dlatego, że te ramiączka trzeba ukryć. Bluzka w Twoim wydaniu piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!chyba się pogodziłam źe je widać haha

      Usuń

Copyright © 2016 Robak XXL , Blogger