marca 16, 2018

Głosuj na mnie i wygraj ! Szyciowy Blog Roku 2017

 Pierwszy raz biorę udział w tym konkursie,odważyłam się bo w tym roku zrobiłam postępy w blogowaniu a każdy mój dzień był związany z blogiem.
To zabawne,ale w mojej głowie układa się taki plan na dzień w którym zawsze jest coś o Robaku XXL. Planuje szycie, robienie zdjęć, szperam w internetach za nowymi inspiracjami, przeglądam inne blogi, marzę... I wiecie co? To mi daje radość!

Lubicie tu być ze mną? Zagłosujcie na mnie!
Trzeba kliknąć TU - głosowanie trwa do 22 marca 2018
Organizatorzy przygotowali również świetne nagrody dla głosujących!

Konkurencja jest poważna, ale czemu nie spróbować :)
Z Wami może się udać!
Dzięki za kolejny wspaniały rok blogowania!
Magdalena



8 komentarzy:

  1. Chętnie na ciebie zagłosuję :) Ja nie potrafię szyć i nie mam do tego zdolności, ale lubie ogladac rzeczy, ktore ktos sam wykonal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze Ci kibicuje!
    Trzymam kciuki i życzę powodzenia.
    Niech moc będzie z Tobą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, może pierwszy raz w życiu coś wygram!

      Usuń

Copyright © 2016 Robak XXL , Blogger