marca 17, 2018

wyszczuplające triki w sukience z bawełny pościelowej





Szmizjerki są stworzone dla kobiet o krągłych kształtach, wyglądają w nich świetnie i te o sylwetce wpisanej w koło jak i prostokąty, a nawet gruszki z bardzo szerokimi biodrami.
Burda w wydaniu marcowym podarowała nam świetny wykrój, bardzo praktyczny i wszechstronny - można z niego uszyć i koszule i sukienki, z różnych tkanin, w różnym stylu i będą wyglądać świetnie.
Moja bawełna od Fabric Shop doczekała się i właśnie z niej uszyłam wersję testową tej sukienki, detale wykonałam z resztek miodowej tkaniny, z której szyłam spodnie. Wykorzystałam jeden metr bawełny pościelowej szerokości 2,2 metra. Bawełna jest cudna - miękka i przyjemna, mam drugi kupon, który pewnie zostanie koszulą, bo w takiej tkaninie aż chce się chodzić.
Nadruk, kolory - lepsze niż się spodziewałam.

 zdj.z burda.pl


Wyszczuplające triki w sukience pościelowej:

  • tkanina w duży wzór gubi zarys sylwetki na tyle, że znikają "boczki" i nierówności
  • pionowa listwa zapięcia w kontrastującym kolorze wydłuża całe ciało 
  • pęknięcie dekoltu przy stójce ładnie pokazuje szyję
  • długi dekolt, który tworzy plisa wydłuża optycznie szyję
  • kolorowe listewki wszyte w łączenie karczków naramiennych poszerzają ramiona co w moim przypadku pozwala osiągnąć sylwetce lepsze proporcje
  • rozcięcia u dołu sukienki zalotnie pokazują nogi i wydłużają sylwetkę









Podsumowanie:

Koszty: tkanina 43 zł 
Czas przygotowania: 2h
Stopień trudności: łatwe również dla początkujących jednak odszycie dekoltu wymaga precyzji 

Serdecznie pozdrawiam z zasypanej wsi!
Pamiętajcie, że nadal możecie na mnie głosować w konkursie na Szyciowy Blog Roku 
Magdalena



16 komentarzy:

  1. piękna!! mam nadzieję, że znajdę jeszcze gdzieś tę burdę bo nawet nie wiedziałam, że ominął mnie taki wykrój, szukałam czegoś podobnego od długiego czasu. Mam pytanie techniczne - pisałaś kiedyś że masz proporcjonalnie większy biust niż resztę sylwetki - czy robiłaś w tym wykroju jakąś modyfikację pod tym kątem? Pytam bo też mam ten "problem" przez co wiele krojów leży na mnie fatalnie
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,akurat ten wykrój nie wymagał zbytnich kombinacji, jak zawsze lekko pogłębiłam zaszewkę na biuście i wydłużyłam ją celując w środek piersi. Widzę, że ten problem jest częsty - przygotuję wpis specjalnie o tym, jak przerabiać i dopasować wykrój w biuście - już wkrótce! Jeśli jeszcze nie oddałaś głosu zagłosuj na mnie na Szyciowy Blog Roku!

      Usuń
  2. Zagłosuję bo lubię tu zaglądać :) Dziękuję za odpowiedź i czekam w takim razie na wpis!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć,
    Ślicznie wyglądasz w tej sukience :) przepiękne kolory. Taka wiosenna.
    Pozdrawiam ,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka super, ale ja zakochałam się w tkaninie! Uwielbiam kwiatowe wzory na ciemnym tle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś niesamowita z tym wyszczuplaniem przez krój, aż chce się szyć (żyć). Czuję już wiosnę dzięki Tobie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Głosuję na blog, bo stale czytam, choć rzadko komentuję :) sukienka piękna, ale gdzie kupiłaś pościelówkę ? BDB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pościelówka z Fabric Shop - jest link na blogu. Bardzo się cieszę i dziękuję za głos!

      Usuń
  7. Ależ to śliczne! Piękne kolory i krój. Moim marzeniem jest umiejętność szycia, niestety nie mam do tego cierpliwości :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jetem bardzo niecierpliwa, ale wierz mi szycie to niezłe szkolenie charakteru i jeszcze z fajnymi efektami :)

      Usuń
  8. Wyglądasz pięknie, ten wzór jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och tak ten wzór to jest ideał, nie tylko na sukienki, ale do wnętrz czy na torby - wszędzie wygląda wspaniale :)

      Usuń
  9. Naprawdę chętnie zastosuję się do Twoich rad!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Robak XXL , Blogger