stycznia 31, 2018

pod papugami czyli koncertowa bomberka


 Historię bomberki przybliżyłam Wam już w jednym z wcześniejszych postów, dziś chcę Wam pokazać wersję tego samego kroju w nowym wydaniu. Również tym razem korzystałam z wykroju z burdy 3/2017 nr 125A, ale to tylko dlatego, że ostatnio brak mi  czasu na wertowanie gazet i przerysowywanie nowych wykrojów. Ta bomberka to była potrzeba chwili - wybierając się na koncert z siostrą stwierdziłam, że potrzebuję czegoś nowego i "odmładzającego", w końcu średnia wieku na występie Nothing But Thieves nie była większa niż 20 lat. Na krepie w pięknym nasyconym kolorze wylądowały haftowane papugi - aplikacje miały już klej, ale dodatkowo je przyszyłam, bo tak duża powierzchnia mogłaby się odlepić przy dłuższym użytkowaniu. Dodatkowymi elementami ozdobnymi są srebrny zamek ( od Dresówki) i metalowa blaszka - metka z Aliekspress. 
 Dla mnie temat bomber jacket jeszcze nie jest wyczerpany, mam jeszcze kilka pomysłów,ale muszę poszukać nowego wykroju z węższą stójką i głębiej osadzonymi rękawami. 
Obiecuję nie znikać na zbyt długo, dzięki wszystkim za wsparcie! Czekam na Wasze komentarze!

Magdalena







Podsumowanie:


koszty: tkanina ok. 25zł aplikacje około 8zł + zamek 5zł razem 38zł

czas przygotowania: 1,5 h

stopień trudności: łatwe i przyjemne, jeśli dopiero zaczynasz sprawdź na próbce sposób wszycia ściągacza w rogach żeby na bluzie wyszło jak trzeba :)


4 komentarze:

  1. Świetny pomysł ta papuga! Zazdroszczę fachu - ja nie mam cierpliwości do szycia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podoba :) Mam nadzieję, że odnajdziesz w sobie trochę cierpliwości bo warto :)

      Usuń
  2. Jakie śliczne te papużki ;) Myślałam ostatnio o swojej dzinsowej katanie by naszyć na nią jakieś fajne gadżety, masz jakieś sprawdzone miejsce gdzie można kupić jakieś ciekawe naszywki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję głównie na Aliekspres, w poście znajdziesz link do papug - u tego sprzedawcy jest też masa innych wspaniałości, a przesyłka bardzo szybko idzie ( ja dostałam po 2 tygodniach). Odwiedź też posta o tym co kupuję na Ali są tam inni sprzedawcy.

      Usuń

Copyright © 2016 Robak XXL , Blogger