września 28, 2017

chińskie kwiaty w Portogruaro

 Portogruaro to średniowieczne miasteczko nieopodal Bibione, na styku regionów Wenecji Euganejskiej i Friuli - Wenecji Julijskiej. Gdy w kurorcie kolejny poranek przywitał nas deszczem wybraliśmy się tam na wycieczkę. Niebo zasnute było chmurami,ale na szczęście udało się nam wypić kawę w pięknym otoczeniu i pozwiedzać.Miasto słynie z malowniczo położonych na rzece Lumene starych młynów wodnych oraz krzywej wieży.Uliczki starego miasta pełne są pięknej architektury i tu można  poczuć te Włochy.
 Wiosną wraz z innymi aplikacjami kupiłam na Aliekspresie piękną aplikację 3D, od razu myślałam o zestawieniu jej z koszulą, ale gdy został mi materiał z marynarskiej sukienki wiedziałam, że paski i kwiaty to dobry pomysł. Pierwszy projekt zakładał, że bluzka będzie bardziej tuniką,ale w długości, którą proponowała burda w tym wykroju wyglądałam trochę jak w koszuli nocnej i choć jest to trend lata 2017 nie o ten efekt mi chodziło. Skróciłam ją więc i dodałam pionowe zaszewki na przodzie bo model był bardzo obszerny, to pewnie nie miałoby znaczenia przy bardziej wiotkiej tkaninie,ale ja znów szyłam z bawełnianej pościelówki. Podobają mi się ozdobne wiązania na rękawach, choć gdybym szyła drugi raz zrobiłabym krótsze rękawy by je bardziej wyeksponować.


burda 7/2017 120 B
zdj.www.burda.pl



















Podsumowanie:

koszty: tkanina bawełniana ok 20zł, gumka 2zł, aplikacja 5zł całość 27zł

czas przygotowania: z przeróbkami ok 2h

stopień trudności: łatwe i przyjemne

6 komentarzy:

  1. Świetny efekt połączenia kwiatów z wzorem. Bardzo Ci twarzowo w tym modelu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i komentarz.Ten model wydał mi się bardzo młodzieńczy i uroczy i choć nie jestem już podlotkiem na wakacjach czułam się prawie jak nastolatka :)

      Usuń
  2. Piękna kwiatowa aplikacja i super wygląda na tych paseczkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jesień takie połączenie tez się sprawdzi, tylko koszulę inną zamierzam uszyć :)

      Usuń

Copyright © 2016 Robak XXL , Blogger