października 17, 2017

barwy jesieni - tunika

 Wśród moich wiosennych zakupów tkanin znalazły się krepy wzorzyste, z pomarańczowym i zielonym, który pokazywałam  wcześniej.Ta zielona jest gładka a ta lekko kreszowana,a raczej powiedzmy o strukturze gęsiej skórki.Obydwie z fantastycznym wzorem, czekały spokojnie na swoją kolej.Obydwa projekty to ten sam wykrój ze zmienionymi szczegółami.


 Tunika jest długa, tył dłuższy od przodu, prawie jak sukienka.Środek zaszyty i zostawiony pionowy dekolt oraz rozcięcie na dole,przy szyi stójka.Lubię rękawy 3/4 więc dodałam możliwość podwinięcia, zrobiłam troczki zapinane na guziki.Całość wydaję mi się trochę skromna, myślę o dodaniu guzików na przodzie, choć nie wiem czy to jest to czego mi brakuje.Przy odpowiedniej biżuterii nabiera charakteru.
 Miałam okazję już ją testować, jest lekka i bardzo przyjemna.Nie zdążyłam jednak zrobić zdjęć na sobie bo zajmowałam się szykowaniem obiadu wielkanocnego, może się uda wkrótce, tymczasem zdjęcia samej tuniki i kilka zdjęć z mojego ogrodu.Udowadniają one prawdę, że jesień to nie tylko brązy i rudości, co w modzie lubią młode kobiety postarzać i nie każdemu pasują.To też zgaszone fiolety, róże, nawet przygaszona biel no i oczywiście cała paleta czerwieni i żółci...











9 komentarzy:

  1. Bomba!! Świetne połączenie kroju i wzoru

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała tunika, a ja tak uwielbiam ten materiał, to taka wdzięczna tkanina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, świetnie się szyje,a nosi jeszcze lepiej.

      Usuń
  3. Super, wiem powtarzam się. Ale cóż mogę napisać skoro fason i tkanina trafione w dziesiątkę jak zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny nadruk na tkaninie. Fason idealenie dopasowany do dużego i kolorowego wzoru. Fantastyczna tunika. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twój blog! Chociaż wszyscy mają mnie za energiczną i pewną siebie osobę to tak naprawdę muszę codziennie naprawdę walczyć ze swoimi kompleksami. A dzięki Tobie zaczynam coraz poważniej zastanawiać się nad zakupem maszyny do szycia! Na szczęście nim to nastąpi ratuje się super ciuchami ze strony https://modneduzerozmiary.pl/pl/5-tuniki#page-1 Co prawda samodzielne wykonanie niepowtarzalnej tuniki daje na pewno mnóstwo satysfakcji, ale myślę, że Twoje czytelniczki i na tej stronie znajdą coś oryginalnego. Jeśli nawet nie do kupienia, to chociaż do zainspirowania się :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Robak XXL , Blogger