grudnia 05, 2017

Ale tanio! Co kupić do szycia na Aliekspress?

 Od niedawna przemierzam otchłanie Aliekspress w poszukiwaniu różności, przydasiów do szycia, ale też gadżetów i tego co u nas w Polsce jeszcze trudno kupić, lub ich ceny są za wysokie. Dotychczas moje zakupy to takie próby u różnych sprzedawców, sprawdzam czy towar dochodzi i jakiej jest jakości, jak długo trzeba na niego czekać. Nie wiele rzeczy kupiłam drożej niż za 3 dolary, bo to taka bezpieczna cena jeśli coś miałoby pójść nie tak. Póki co ze wszystkich zakupów jestem zadowolona.
Ja celuję głównie w artykuły pasmanetryjne o które ciężko w naszych polskich sklepach.
Za niewielką cenę można zdobyć coś co pomoże dodać oryginalności do szyciowych projektów.


Zacznę od tego co kupiłam ostatnio:

skórzane metki - 12 sztuk za mniej niż 1 dolara! Kupicie je TU 
jeszcze ich nie doszywałam i nie wiem czy np nie farbują przy praniu, ale są śliczne i tanie



igielnik zakładany na rękę - za 0,66 dolara! Kupicie TU
szyłam już z nim, szpilki fajnie wchodzą, mógłby być ciut mniejszy bo cały czas czuć go na ręce,ale uważam, że to trafiony zakup
pensety do overlocka  - za 1 dolara! Kupicie TU
dla mnie nie różnią się niczym od tych drogich oryginalych np. z Janome, chwytają mocno

sznurek z rafii - za 0,22 10m! Kupicie TU
będzie do prezentów i ozdób, jest ładnie skręcony, kolory intensywne


klamerki do spinania materiałów - 50 sztuk za 3,13! Kupicie TU
są małe,ale spinają dość mocno, nadają się do cieńszych materiałów, idealne do szycia np. ze skóry lub skóry dla wegan - nie odbijają się jak szpilki

małe aplikacje do naklejania, 5 sztuk za 1 dolara!, kupicie TU
idealne do ozdabiania torebek i t - shirtów, ładniejsze niż na zdjęciu

drewniane guzki z napisami, 10 sztuk za 0.5 dolara! Kupicie TU
świetne do ozdabiania toreb i kosmetyczek, ładne napisy, drewno fajnej jakości, guziki gładkie, przesyłka ekspresowa


aplikacje magnolie bez kleju, 3 sztuki w zestawie za nie całe 2 dolary! Kupicie TU
są świetnej jakości, łatwo je podkleić samodzielnie taśmą termo, użyłam ich przy szyciu mojego nowego płaszcza 



hafty kwiatowe, dwie sztuki lustrzane w zestawie, za dolara! Kupicie TU
bardzo sprawna dostawa, haft bardzo ładny, można podszyć ręcznie lub nakleić za pomocą taśmy termicznej, po praniu nic się nie dzieje, już mam takie na jeansach od innego sprzedawcy


aplikacje haftowane z klejem, para za 2,5 dolara! Kupicie TU
bardzo długo szły , bo prawie dwa miesiące,ale warto było czekać, są przepiękne! Już czekają na to, aż mnie olśni gdzie je umieścić!


stopka do wszywania lamówki, za 1,26 dolara! Kupicie TU
wygląda identycznie jak te u nas w sklepach tyle, że jest dużo tańsza, przetestuję i dam Wam znać jak się z nią szyje, na Ali są też całe zestawy stopek, może warto się nimi zainteresować


taśmy z pomponikami, 5 metrów za dolara! Kupicie TU
szyją się bardzo dobrze, trzeba uważać przy cięciu bo nie zabezpieczone łatwo się prują, pomponiki są delikatniejsze niż w taśmach, które spotkałam w Polsce,ale za tą cenę warto!


taśmy z chwostami, moje ulubione, 5 jardów za 2 dolary! Kupicie TU


biały ozdobny karczek, za mniej niż dolara! Kupicie TU
piękna jakość wykonania, mam od tego sprzedawcy jeszcze inne, szybka dostawa, bardzo polecam!


aplikacje papugi, 1 dolar! Kupicie TU Sprzedawca bardzo szybko wysłał paczkę i była u mnie po 2 tygodniach
sprzedawca ma w ofercie aplikacje lustrzane więc ja kupiłam dwie sztuki i czekają, są cudne!

 Na Ali jest duży wybór tasiemek, lamówek, wypustek, szczególnie pomocnych przy szyciu z bawełny,ale choć mnie kuszą jeszcze ich nie kupowałam, bo nie mam w planie za dużo takiego szycia a cena np.wypustki jest podobna jak w Polsce. Oczywiście kupowanie z Chin ma jedną wielką wadę, trzeba zamawiać z wyprzedzeniem, bo paczki czasem idą i idą, najdłużej zdarzyło mi się czekać dwa miesiące na przesyłkę, zwykle to około 25 dni. Zaletą jest to, że za przesyłkę nie płacimy nic, więc okazja towar za dolara to na prawdę okazja!

Na co zwrócić uwagę kupując z Chin:

rozmiar! zdjęcia czasem robione są tak by np.koronka wydawała się bardzo szeroka, a w rzeczywistości ma 10 cm i jest ubrana na mini manekina. To samo tyczy się guzików i aplikacji - zawsze sprawdzaj podane wymiary, jeśli ich nie ma - napisz do sprzedawcy

feedback - kupujący zostawiają info dotyczące zakupionych przedmiotów, często nawet ze zdjęciami, więc jeśli masz wątpliwości sprawdź

ilość - nie każdy sprzedawca jako jednostkę miary podaje metr, czasem jest to jard. Gdy kupujesz guziki sprawdź czy cena jest za sztukę czy za komplet

kwota za wysyłkę - zwykle wysyłka jest darmowa,ale u kilku sprzedawców spotkałam się z tym, że tylko dla kilku produktów, a dla innych rośnie razem z ilością sztuk - warto na to zwrócić uwagę w koszyku ( tak jest np. przy zakupie tkanin)


 Mam tego jeszcze trochę w zanadrzu, czekam na paczki, obiecuję, że w postach do których użyję czegoś z Ali będą informacje gdzie kupić. Czekam jeszcze na metki materiałowe, metalowe i drewniane...

pozdrawiam
Magdalena

Ps. A Wy co kupujecie na Aliekspress? Koniecznie dajcie znać!

9 komentarzy:

  1. Tą dużą aplikację w kwiaty mam w koszyku, reszty nie kupowałam jeszcze...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wciąż szukam jakiś perełek, chętnie zobaczę co Ty kupisz :)

      Usuń
  2. Kupuję pasmanterię na Aliexpress od jesieni 2015 roku, zaczęło się od stopek. Mam wspomnianą poduszeczkę do szpilek oraz stopkę do lamówek i kocham je miłością ogromną. Zamawiałam również inne stopki, gumę łamaną, 50 szt. klamerek do tkanin, lamowniki do zaprasowywania lamówki, liniał magnetyczny, podwójne igły do tkanin. Wszystko w przedziale od 0,50- 3,50$, wszystko dotarło. Aktualnie wyczekuję elastycznej linijki i kilku rodzajów koronek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiesz, że jesli paczka pnie dotrze i będziesz pilnować czasu dostawy i pod koniec zaznaczysz, ze nie dotarlo, to Ci Czwroca pieniądze?

      Usuń
  3. Aplikacje piękne, może się skuszę. Mnie podobają się materiały ale cenowo to już nie wygląda to tak atrakcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, tkaniny to moje marzenie,ale boję się trochę,że mogą nie dojść a byłoby mi szkoda za takie ceny:)

      Usuń
  4. Też od kilku miesięcy zaopatruję się w szyciowe drobiazgi na Aliexpress :) Kupuję głównie tasiemki bawełniane, koronki, gipiury itp. Kupiłam też za około 39 zł sukienkę XXL (noszę 48-50) ale będę ją musiała mooocno zmniejszyć :) Same materiały natomiast są raczej drogie z wyjątkiem takich małych kawałków do patchworków.
    Jestem zachwycona kompletem 48 stopek do maszyny za około 85 złotych!
    Co do kosztów przesyłki - należy przed wyszukiwaniem zaznaczyć filtr "free shipment" - wtedy pokażą się tylko oferty z darmową dostawą.
    Poza tym można zaznaczyć walutę PLN i ceny wyskakują w złotówkach.
    Zakupy jakoś tak do około 200 zł/paczka nie przechodzą przez odprawę celną więc raczej nie ma ryzyka dodatkowych kosztów. Terminy dostaw od 20-40 dni. Do tej pory na kilkanaście zakupów 1 przesyłka nie dotarła (za 4,94 zł). W razie takich przypadków łatwo otwiera się spór więc pewnie pieniążki szybko do mnie wrócą.
    Ogólnie jestem bardzo zadowolona z zakupów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak te stopi też mi chodzą po głowie, mam jedną z Ali i jest super :) Ja też jestem zadowolona z chińskich zakupów i póki co wszystko do mnie dociera, mam nadzieję, że tak będzie dalej. Dzięki za cenne wskazówki!

      Usuń

Copyright © 2016 Robak XXL , Blogger