Przejdź do głównej zawartości

BIEL - INSPIRACJE

Kolor biały ma tyle odcieni, że każda kobieta znajdzie w tej palecie coś dla siebie. Ja najbardziej lubię czystą biel, wręcz mroźną - przy takiej moja cera wygląda najlepiej. A jakaż jest lepsza pora na białe ubrania jak nie lato? W piękne słoneczne dni biel wygląda imponująco na tle kwitnących roślin, intensywnej zieleni drzew i błękitu nieba. Mam wrażenie, że szczególnie popołudniową porą ta biel sprawia, że wyglądamy jeszcze piękniej.Dziś kilka moich inspiracji w bieli.

więcej pięknych ubrań w bieli znajdziecie tu
zdjęcia pochodzą z asos.com







Komentarze

  1. również podoba mi się biel mroźna . ze stylizacji podoba mi się pierwsze zdjęcie czyli narzutka ,mam koronkę biała ale jak na razie nie mam wykroju na taka narzutkę . czy będziesz szyła cos z tych zdjęć ?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo podoba się ta narzutka, przydałaby się na ciepłe wieczory na wczasach, ale nie mam póki co takiej koronki. Wykrój jest banalny, wystarczy wziąć odrysować złożony na pól t- shirt, wydłużyć rękaw lub dociąć nowy typu kimono, a poły przodu lekko zaokrąglić u góry i już:) jak będę szyła wrzucę wykrój!

      Usuń
  2. Mi podoba się sukienka z trzeciego zdjęcia, można do niej nałożyć leginsy i będziemy mieli tunikę. Lubię biel, taką białą mroźną. Biel kojarzy mi się z czystością , świeżością, i zimą,a jak zima to i mróz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biel i lato, to połączenie idealne:)
    Świetne inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również kocham biel i latem najczęściej ją na siebie zakładam. Fajne inspiracje - najbardziej podoba mi się sukienka ze zdjęcia nr 4 :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

liski dla małego liska - szyjemy pościel!

Gucio spojrzał na nową poduszkę w kształcie liska i zapytał: " miau? miau?". Ciężko wytłumaczyć co to lis i pokazać jak on robi...
Lisy są w dizajnie wykorzystywane bardzo często, stały się popularne jakiś czas temu i tak zostało. Mnożą się propozycje obrazków, nadruków na tkaninach, ozdób. Mnie ten liskowy temat też się bardzo podoba, ale ta powtarzalność jaką uzyskuje się przez kupowanie wszystkiego w sklepach i odwzorowywanie fotografii zaaranżowanych pokoi dziecięcych mi nie odpowiada. Nie wyobrażam sobie jak nasz mały mógłby mieszkać w takim sterylnym, ułożonym pokoju gdzie nie ma zabawek tylko wszystko jest ozdobą. Przecież dziecięcy pokój musi żyć!




 Do uszycia pościeli dla synka wykorzystałam pościel  150 cm x 200 cm w trójkąty kupioną w Ikea oraz kawałek bawełny w las i zwierzątka. Kołderka ma rozmiar 120 cm x 90 cm, więc po wycięciu części zostało dużo na coś jeszcze. Bawełna z Ikei jest świetnej jakości i tak pomyślałam, że może być idealna na kolorową podszewkę…

coś nowego ze starego - aplikacje

Sezon na wyszywane ozdoby na ubraniach trwa, kto nie ma zdolności do wyszywania (lub cierpliwości) ani pomocnej maszyny hafciarki może z powodzeniem wykorzystać gotowe aplikacje. Ja mogłabym wyszywać, bo lubię, ale zupełnie nie mam kiedy tego robić, a przy małym dziecku siedzenie z igłą w dłoni też nie jest zbyt możliwe. Przemierzam odmęty aliekspress nocami, znajduję różne różności, między innymi akcesoria do szycia i ozdoby. Jest tego tyle, że ciężko się zdecydować. Mam już jednak swoich faworytów - to aplikacje do prasowania. Dziś krótki opis (szczególnie dla początkujących) jak radzić sobie z ich dopasowaniem do ubrania.




  Dzianinowy żakiet, a raczej bluza o kroju przy ciele przeleżał w szafie już swoje. Kupiłam go przez internet, był tani więc pomyślałam, że zimą przyda się coś na wierzch. Niestety jakoś nie przypadł mi do gustu, ale zostawiłam go z myślą, że może się jeszcze przyda a za 20 zł nie warto go odsyłać.
Gdy przyszła mi nowa paczka z Chin i zobaczyłam te kwiaty pomyśl…

ROZMIAR XXL - jak powiększyć wykrój?

Niestety najczęściej jest tak, że najciekawsze wykroje w burdzie są dostępne w rozmiarach 36 - 44, wówczas jednak nie załamuję rąk tylko biorę się do pracy nad wykrojem. Każdy wykrój można przerobić na wiele sposobów, a operując wśród krojów z burdy czuję się dość bezpiecznie, że wszystko będzie pasować. Przed przystąpieniem do korygowania szablonu warto dobrze się zmierzyć i ocenić proporcje ciała. Ja noszę rozmiar 48, ale nawet jak na taki rozmiar mam duży biust i nie wielkie wcięcie w talii - przy pracy nad nowymi ubraniami muszę brać to pod uwagę. Wybierając krój zwracam uwagę na podkroje pach i szerokość w obszarze brzucha, aby wszystko było jak trzeba. Dziś w moje ręce trafiło nowe wydanie burdy i od razu urzekła mnie bluzka z baskinką, w ramach rozsądku jednak postanowiłam ją przerobić by pasowała do mojej sylwetki. To taki kompromis - będzie bluzka z ciekawym rękawem i cięciem na wysokości biustu, ale ze zmienionym dołem.
Znając swoje wymiary i wiedząc w jakich partiach ciał…