kwietnia 02, 2018

Miękkie na sportowo - bluza z bomberki

 

Już zimą sprawiłam sobie tą kolorową bluzę z dzianiny kupionej w Miękkie, i jak to w tym sklepie bywa, moja dzianina jest bardzo miękka i miła. Najpierw miała być sukienka, potem padło na bluzę. Wynik był taki, że do całości dodałam akcenty jasno szare wycięte z bluzy mojego męża, z której już wyrósł - a wszystko przez te proszki,jak to mówi moja Babci Kazia :)





 Nie ma tu wiele do opowiadania, wykrój już sprawdzony z  burdy 3/2017 nr 125 spisał się i tym razem, choć ten egzemplarz jest szczuplejszy od pozostałych. No w końcu ma być to bluza motywacyjna, na lepszą, chudszą przyszłość.




 Tyle miłego ostatnio mnie spotkało, że wierzę, że mogę więcej, będę więc walczyć o naprostowanie boczków i uszczuplenie sylwetki...

Dziś tak krótko, bo nadal świątecznie odpoczywamy i ładujemy akumulatory...
Pozdrawiam serdecznie 
Magdalena 

Podsumowanie:

koszty: dzianinę dostałam na prezent od Babci,ale całość kosztowała jakieś 50zł
czas przygotowania: 1,5h
stopień trudności: detale wymagają precyzji, wykrój jest prosty

11 komentarzy:

  1. Rewelacyjna ta bluza! A pro po w końcu zamówiłam te naszywki skórzane, co je pokazywałaś jakiś czas temu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naszywki są świetne, muszę sobie zamówić jakieś nowe :)

      Usuń
  2. Och! Cudowna bluza i prześliczny materiał! Te żurawie.... Choruję na nie już prawie od roku, i cały czas nie udało mi się nigdzie znaleźć takiego materiału, który spełniłby wszystkie moje wymagania i miał jeszcze taki piękny nadruk... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na nie zachorowałam :) Zaglądnij do miękkiego sklepu - tam co rusz piękne tkaniny :)

      Usuń
  3. Cześć,
    Bardzo Ci ładnie w tej bluzie.
    I powodzenia w chudnieciu, to nic łatwego :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, trzymaj więc kciuki żebym się nie poddała :)

      Usuń
  4. Bluza jest super, już dawna taka za mną chodzi :)
    Materiał bomba :)
    Gratuluję wygranej :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bluza i fajnie uzupełniona szarym kolorem, wygląda rewelacyjnie. Bardzo fajny wzór i kolor, taka młodzieńcza :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po 1. Widzę, że masz super talent:) Po 2. Masz bardzo fajne poczucie stylu. Nie ukrywam, że mi bardz daleko do takiego poziomu:) Raczej korzystam ze sklepów. Swoja droga trafilam na cos takiego: https://modbis.pl/pol_m_Sukienki_Sukienki-z-gipiury-1068.html Jak ktos szuka to polecam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Robak XXL , Blogger