kwietnia 15, 2018

Wiosna! Słoneczna bluzka z silky


 Nigdy nie przepadałam za żółtym kolorem na ubraniach, choć uwielbiam go w naturze. Bo czy jest coś piękniejszego wiosną od soczystej zieleni połączonej z kolorem narcyzów, forsycji i mleczy?
Gdy kupiłam tkaninę silky w delikatny wzór kwiatowy, gdzie pojawia się również żółty wrotycz ta kombinacja z gładką żółta tkaniną nasunęła się sama. Kontrastowa listwa zapięcia typu polo korzystnie dzieli sylwetkę w pionie, efekt końcowy podoba mi się.


  
Po raz kolejny korzystałam z wykroju Simplicty, wcześniej uszyłam z niego niebieską tunikę. Silky kupione w Pinsoli szyje się cudnie, choć tkanina jest śliska nie robi problemów. Spacer w ciepły wiosenny dzię w tej bluzce był bardzo przyjemny, tkanina miło chłodzi ciało.











 Dziś krótko, kolejny raz czeka mnie wielkie, słodkie wyzwanie i sesja w stylu retro w Gęsim Pipku :)
pozdrawiam serdecznie
Magdalena

Podsumowanie:
koszty: tkanina 40 zł + resztka żółtej

czas przygotowania: 1,5 h

stopień trudności: łatwe i przyjemne, zapięcie wymaga precyzji

8 komentarzy:

  1. Cześć,
    Ha! Wiedziałam, że zobaczymy ten wykrój w akcji! I słusznie, że go jeszcze raz wykorzystałaś. Bluzka wyszła rewelacyjnie, idealnie Ci pasuje. Szkoda tylko, że na zdjęciach jest filtr i każde jest żółte, więc ciężko mi powiedzieć jak pasuje do Ciebie kolorystycznie.
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wykrój jest super, będę z niego jeszcze szyć! A co do filtrów to owszem jest nałożony bo zdjęcia nie mogły oddać prawdziwego koloru tej żółci, a tak jest:) Mimo wszystko twarzowa - uwierz mi

      Usuń
    2. Jak pasuje do Ciebie, to najważniejsze. :)
      Pozdrawiam,
      Kasia

      Usuń
  2. Śliczna bluzka wyszła! Bardzo podoba mi się odszycie dekoltu tą granatową plisą. Bardzo ładny detal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Ta bluzka jest taka wesoła, że aż chce się ją nosić i choć obiecywałam sobie uspokojenie mojej szafy kolorystycznie to chyba z tego nici. Ja zbyt kocham kolor i wzory :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tommy Hilfiger koszulka damska to wspaniały pomysł na prezent dla każdej kobiety. Tego typu ubrania nie tylko zachwycają swoim wyglądem, ale też są praktyczne.
    tommy hilfiger koszulka damska

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kwiatowy motyw ;) bluzka prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Robak XXL , Blogger