sierpnia 24, 2018

Bomberka dla dużego, bomberka dla małego...Bluzy w żurawie

 Powoli,ale jednak nadchodzą jesienne dni, wieczory robią się już przyjemnie chłodne. Po fali tropikalnych upałów chyba już każdy trochę czeka na ten złoty czas, kiedy wieczorem można miło grzać stopy pod kocem. Jesień w tym roku to będzie też przełom dla mojej rodziny, bo nasz mały Gucio idzie do żłobka. Cierpnę na samą myśl, ale już szykuję wyprawkę co ma osłodzić tę rozłąkę.
Na początek pod maszynę poszła piękna, miodowa dresówka od Nitka i Kłębek, jest tak miła w dotyku, a wzór zachwyca! Jest raczej stabilna,ale bardzo miękka i maszyna radzi sobie z nią wyśmienicie.


Wykrój na bluzkę Gutka pochodzi z burdy 4/2017 nr 133 , mój z 3/2017 nr 125 A  - wykorzystywałam już go wcześniej do szycia moich bomberek.
Obydwa wykroje są proste i bezproblemowe. Tym razem odważyłam się też na kieszenie z wypustkami, a to wszystko za sprawą Ultramaszyny - kto nie widział niech zajrzy do jej filmików.
Ten tutorial otworzył mi oczy na kieszeń :)





 Dla mnie najtrudniejszym elementem w szyciu bomberki jest kołnierz, plisa ze ściągacza. Zawsze mierzę ją kilka razy nim przyszyję ostatecznie, w rezultacie często skracam jej długość bo nie lubię gdy ten element odstaje.



Gdy uszyłam nam te bluzy i mój mąż je zobaczył, westchnął i powiedział: ja też taką chcę! Nie mam wyjścia, z resztek muszę coś stworzyć, tym razem z czarnymi rękawami i ściągaczem. Na następnym spacerze będziemy już paradować w trójkę w tych pięknościach.


Serdeczne pozdrowienia!

Spotkajmy się również na Instagramie!

Magdalena i Gustaw Maurycy :)

8 komentarzy:

  1. Cześć,
    Są prześliczne. Rozweselą pochmurne, jesienne dni :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, tak słonecznie i miło.Super dzianina i piękne bluzy,a że bliźniacze,to już całkiem czad!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne te bluzy ale jeszcze piękniejsze to pierwsze zdjęcie mamy z synkiem. Bardzo lubię czytać Twojego bloga i często tu zaglądam.Masz dar wybierania pięknych i ciekawych tkanin.
    Pozdrawiam, Zosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Mam nadzieję, że Cię zainspiruję :)

      Usuń
  4. Świetne bluzy, wyglądacie w nich prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Robak XXL , Blogger