stycznia 09, 2014

szyje się! szalone spodnium?

W końcu znalazłam tkaninę, która pasuje na mój wymarzony żakiet z długim rewersem. Szyje się! Chciałabym uszyć do niego też spodnie z tej samej tkaniny, ale może ten pomysł zostawię na wiosnę gdy zmienię trochę rozmiar.Mnie bardzo przypadły do gustu propozycje szalonych spodnium z tkanin w drobne wzory, ale nie wiem jak taki zestaw zachowa się na mojej krągłej sylwetce.
Co o tym myślicie? Szyć spodnie z tej samej tkaniny czy może z czarnej? żakiet jest cały we wzór, rewers również.
Pod spodem zdjęcie sukienki dla znajomej i tkaniny z której ją uszyłam (dla pokazania wielkości wzoru), krój żakietu oraz inspiracja.







4 komentarze:

  1. Wydaje mi się, że lepsze będą czarne spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie spodnie jednokolorowe - nawet zestaw na modelce nie jest ładny, lepiej by to wyglądało z gładkimi czarnymi albo zielonymi spodniami, bo teraz to trochę jak spodnie od pidżamy... ps. piękna sukienka, a może te spodnie właśnie takie ala skóra mogłyby być :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rowniez moim zdaniem zestaw na modelce wyglada jak pizama, bardzo ladna, ale pizama. Zdecydowanie do takiego wzoru i do Twojej sylwetki, lepiej bedzie pasowac wzorzysta gora i jednokolorowy dol. Oczywscie to tylko sugestia, bo przeciez to Ty bedziesz to nosic ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och a mnie ten pidżamkowy styl się tak podoba:) cóż póki co skroję czarne ...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Robak XXL , Blogger