grudnia 30, 2017

Nowe wyzwania i podsumowanie szyciowego roku 2017

 Wiosną znów zaczęłam prowadzić bloga i szyć więcej. Wygospodarowany czas dał mi nie tylko odpoczynek i relaks oraz odskocznię od codziennych obowiązków,ale kilka ulubionych już teraz ubrań. To była dobra decyzja - znów się zmobilizować i znów usiąść do maszyny. Zmieniłam się, moje podejście do szycia też. Mimo, że nadal się spieszę ze wszystkim podejmuję mniej pochopnych decyzji, nie szyję już "na próbę", wszystko co uszyłam w tym roku nosiłam często i chętnie. Gdy przejrzałam zdjęcia okazało się, że uszyłam tylko dwie gładkie rzeczy - czerwony płaszcz i ostatnią zieloną sukienkę ( jeszcze była biała bluzka,ale miała koronkowy dekolt,więc nie zaliczam jej do gładkiej). Ta choroba - wzorolubność nie opuszcza mnie, ale czy chcę to zmienić, hmm...chyba nie.


 W tym roku:

  • pokochałam falbany
  • odważnie odsłaniałam ramiona
  • wybierałam kroje podkreślające moją figurę
  • polubiłam nowe fasony - bomber i sukienka z falbanami
  • pierwszy raz szyłam bieliznę
  • pierwszy raz szyłam ubranka dziecięce
  • polubiłam swoje nogi
W 2018 zamierzam:
  • szyć więcej oryginalnych ubrań
  • szyć spodnie
  • szyć więcej dla Gucia
  • wypróbować nowe tkaniny i fasony
  • szyć staranniej i nie spieszyć się tak
  • być cierpliwą
  • polubić siebie jeszcze bardziej
  • uszyć elegancką podstawę mojej garderoby - klasyczne sukienki, spodnie i płaszcze
 Tych moich postanowień jest oczywiście więcej,ale nie zapeszajmy, oby rok 2018 był rokiem spełnionych planów...
Wam również życzę aby dokonało się to co postanowione i Nowy Rok przyniósł Wam wiele wspaniałych chwil!

A poniżej moje ulubione tegoroczne stroje, które wyszły spod mojej maszyny:


















Do zobaczenia już w 2018!

Serdeczne pozdrowienia!

Magdalena

1 komentarz:

  1. Wielkie WOW. Aż chce się szyć po takim przeglądzie fotek.
    Serdecznie pozdrawiam. (to na Fb pytałam o obliczenia przy zakupie materiałów)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Robak XXL , Blogger