grudnia 02, 2017

Wataha - dres w wilki dla dwulatka

 Dziecięce ubrania muszą spełniać jeden podstawowy warunek - muszą być wygodne, oczywiście wspaniale gdy cieszą oko swoim widokiem, ale to sprawa drugorzędna dla malucha, który te ciuszki nosi. Gucio jednak, po przymierzeniu nowego dresu pobiegł przejrzeć się w lustrze, widać podejrzał, że ja tak robię - mina małego szelmy pokazała, że jest zadowolony.





 Nie szyłam mu nic wcześniej prócz kurtki (tak, zaczęłam od tych trudniejszych rzeczy,ale w moim życiu nie wiele rzeczy dzieje się logicznie). Dresówka w wilki była jednak taka zachęcająca, że musiałam spróbować. Wykrój odrysowałam od bluzy w której Gucio chodzi, coś jednak przy dekolcie musiało pójść nie tak, bo dość, że jest ciut za duży to za nisko jak na takie odszycie ściągaczem. Ten problem wylazł na wierzch dopiero przy noszeniu, bo lekko sterczy choć nie przeszkadza to w zabawie. Szycie tej tkaniny to bajka, gładko i szybko. Welurek na rękawach zachowuje się ciut gorzej, overlock miał z nim jakiś problem, poprawiłam stębnówką.
Spodenki też odrysowałam od innych, tyle że tu tkanina jest sztywniejsza i układają się ciut inaczej, stan powinien być dłuższy, podczas hasania lekko zsuwają się. Wszystkie te sprawy wymagające korekty zachowam w pamięci do następnego razu, tymczasem Gutek testuje dres u prababci Kazi i nic mu nie przeszkadzają te niedociągnięcia w stawaniu na rękach i skakaniu po łóżku...

pozdrawiam 
Magdalena


Podsumowanie:

koszty: 0,5 m dresówki w wilki 18zł + 0,5 m welurku 18zł, zamek 2,5, metka 1zł całość 39,5 zł a tkaniny starczy jeszcze na spodenki

czas przygotowania: 1 godzina

stopień trudności: może być dla początkujących, ale radzę wybrać gotowy wykrój i nie kombinować jak ja 

8 komentarzy:

  1. Co ja mogę tu napisać? Marzy mi się maszyna do szycia i talent taki jak Twój :) Bosko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak tak! Wzór to jest to co tygryski lubią najbardziej:)

      Usuń
  3. Maszyna do szycia daje wolność wyboru, materiał, styl, krój. Chyba jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia i umiejętności. Pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super dresik. Ja nie mam odwagi szyć dzianin, ale będę musiała się odważyć z uwagi na prezent którym jest overlock :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj! No odwagi! Bierz się do szycia, przed Tobą masa świetnych projektów! Ja bez overlocka żyć nie mogę:)

      Usuń

Copyright © 2016 Robak XXL , Blogger