marca 01, 2019

Wybaczcie nieobecność! Dziś rusza mój sklep!

Długo mnie tu nie było, a to za sprawą mojej firmy i ciągłego braku czasu na cokolwiek. Uspakajam Was jednak - nadal szyję!

Dziś jednak przychodzę tu nie po to by mówić o moich szyciowych zawirowaniach, ale po to aby się pochwalić i zareklamować :)
 Dziś o 20.00 rusza mój sklep! OGI JO
Jest to wynik moich eksperymentów, nauki i wielu starań, nadal nie mam pewności czy to zadziała,ale któż może być pewny wszystkiego?
Cieszę się tym bardzo na równi ze strachem :)

Mam jeszcze wiele spraw, które muszę ogarnąć,kto jednak kiedykolwiek prowadził jakiś biznes wie, że to nie takie hop siup. Wszystko robię sama lub z małą pomocą mojego męża, dlatego też czasem zdjęcia wychodzą za ciemne a w tekście mogą się zdarzyć literówki. Będę jednak dążyć do perfekcji!

Zobaczcie czym takim teraz się zajmuję, oczywiście nadal szyję ...
Haft jednak pokochałam i to chyba z wzajemnością :)

Pozdrawiam Was serdecznie!

Ps. ostatnio uszyłam kilka fajnych rzeczy m.in płaszcz, którym mam nadzieję się pochwalić jeszcze tej wiosny







2 komentarze:

  1. Cześć,
    Ale super!! Powodzenia :D
    Jeśli mogę coś doradzić - jak robisz zdjęcia misiom, to nie zasłaniaj ich elementami dekoracji i staraj się je tak ułożyć, żeby patrzyły kupującemu prosto w oczy. To bardzo dobry chwyt psychologiczny :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu! to miał byc efekt - miś z lasu :) Cenna uwaga! Wykorzystam!

      Usuń

Copyright © 2016 Robak XXL , Blogger