sierpnia 26, 2013

odważna elegancja

Lubię spódnice ołówkowe bo mają zbawienny wpływ na kobiece kształty, musem w każdej szafie xx-elki jest spódnica czarna zwężająca się do kolan, przyda się na wiele okazji i zdziała cuda! Czasem jednak nachodzi mnie potrzeba (dość często przynam) aby mieć coś wyjątkowego, czego założenie odmienia mnie całą i czuję się jakby odświętnie. Spódnicę uszyłam dziś z rana, zwężałam kilka razy bo wciąż wydawała się zbyt obszerna jak na ten fason, żakiet z perforowanej skórki uszyłam już dawno, ale że nie mogę trafić odpowiedniego zapięcia więc leży w szafie. Dziś chciałam sprawdzić jak będzie pasował do mojej odważnej acz eleganckiej spódnicy i efekt mnie mile zaskoczył :) Czekam więc ciepłej jesieni...





12 komentarzy:

  1. Nawet nie przypuszczałam ,że spódnica z materiału o takiej fakturze tak super się prezentuje...wyglądasz w niej extra:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygladasz super w tej spodnicy i ten zakiecik, pieknie...:))

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się bardzo, że podoba się nie tylko mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się świetne połączenie :) Będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna jest ta spódnica i jak zwykle pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest fantastyczna, wzor swietnie sie uklada:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz w tej spódnicy, a żakiet ze skóry fajnie do tego pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja !! Przyznam że od dłuższego czasu szukam spódnicy takiej ale nie mogę znaleźć nic dla siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Paulo jak masz ochotę na taką spódnicę to mogę Ci uszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bym nie pomyślała, że geometryczne zestawienie może tak fajnie wyglądać. Chyba wynika to z tego, że boję się takich wzorów. I nie jestem na razie gotowa na eksperymenty ;) To jest tak, że u innych mi się podoba, ale siebie nie widzę w takim geometrycznym melanżu.
    Obydwa zestawienia i to z żakietem i tylko z bluzka są fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł na żakiecik :) A takie spódnice są fantastyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super spódnica też bym taką chciała pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Robak XXL , Blogger