Przejdź do głównej zawartości

złe ujęcia

Uszyć coś to jedno - zrobić swemu dziełu zdjęcie, które nada się do pokazania to co innego. Na amatorów mody i fotografii podczas realizowania sesji czyha wiele niemiłych niespodzianek. Mimo przygotowań, dokładnego prasowania kreacji, czesania się dłużej niż 3 minuty, robienia makijażu z użyciem różu i bronzera, malowania paznokci na kolor zgodny z całością może Was w ostatnim momencie wytrącić coś z równowagi. Dajmy na to - wiatr, gdy jest potrzebny by podwiać zwiewną suknię i nadać modelce dość koniecznej lekkości - nie ma go, źdźbło trawy nawet się nie kiwnie. Gdy jednak chcemy aby nasze misterne loki przetrwały te 10 minut męki zdjęciowej - akurat zrywa się jakby przyleciał z misją psucia efektu naszej pracy. Cóż, nie on jeden, o słońcu może lepiej nie wspominać. Chwilę przed ustawieniem pięknie oblewa twarz modelki, uwydatniając zalety, gdy jednak spust migawki zostanie naciśnięty - gaśnie, jakby było umówione co do sekundy. Oprócz warunków atmosferycznych zaszkodzić Wam może jeszcze wiele innych spraw - głupia mina razy tysiąc robiona na skutek komentarzy fotografa, dziwnie ułożone ciało, które samo broni się przed tymi zdjęciami, ręce są jakieś wiotkie, nogi koślawe, biust nienaturalnie powiększony, kiepskie tło, dziwna perspektywa, która sprawi, że modelka wygląda jak w krzywym zwierciadle. Jeżeli więc po zrobieniu 50 zdjęć okaże się, że ani jedno nie jest na tyle dobre by Was zadowolić może pocieszy Was to, że ja mam tak samo i wciąż z tym walczę. Dziś kilka zdjęć z tych nieudanych sesji, które wciąż trzeba powtórzyć.












Komentarze

  1. no z tymi zdjęciami to wlasnie tak bywa:) ale przyznam ze piękne spodnie te bialo czarne! super material az zamazylam się o takich samych .... pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tak mam, mąż robi mi setki ujęć, według niego są ok a ja mam problem żeby coś wybrać. Najlepiej byłoby nosić ze sobą wielkie lustro żeby widzieć w nim swoje pozy. A już najbardziej się wkurzam jeśli na zdjęciu mam idealnie ułożoną sylwetkę, tło jest świetne i tylko moja mina straszy albo mam zamknięte oczy - można się popłakać. Co do warunków atmosferycznych zawsze są inne niż się spodziewałam, najgorzej gdy zaplanuję sobie sesję na niedzielę, przychodzi ten dzień i pada :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te zdjęcia... najlepsze są te z na wpół zamkniętymi oczami ;) Gratuluję odwagi, bo trzeba ją mieć, by opublikować nieudane foty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fotogeniczna i elegancka z Ciebie kobieta. Na wszystkich zdjęciach widać tą klasę, nawet jeśli uważasz je za nieudane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja nie uważam żeby obiektyw mnie lubił:) ale staram się zaprzyjaźnić!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

ROZMIAR XXL - jak powiększyć wykrój?

Niestety najczęściej jest tak, że najciekawsze wykroje w burdzie są dostępne w rozmiarach 36 - 44, wówczas jednak nie załamuję rąk tylko biorę się do pracy nad wykrojem. Każdy wykrój można przerobić na wiele sposobów, a operując wśród krojów z burdy czuję się dość bezpiecznie, że wszystko będzie pasować. Przed przystąpieniem do korygowania szablonu warto dobrze się zmierzyć i ocenić proporcje ciała. Ja noszę rozmiar 48, ale nawet jak na taki rozmiar mam duży biust i nie wielkie wcięcie w talii - przy pracy nad nowymi ubraniami muszę brać to pod uwagę. Wybierając krój zwracam uwagę na podkroje pach i szerokość w obszarze brzucha, aby wszystko było jak trzeba. Dziś w moje ręce trafiło nowe wydanie burdy i od razu urzekła mnie bluzka z baskinką, w ramach rozsądku jednak postanowiłam ją przerobić by pasowała do mojej sylwetki. To taki kompromis - będzie bluzka z ciekawym rękawem i cięciem na wysokości biustu, ale ze zmienionym dołem.
Znając swoje wymiary i wiedząc w jakich partiach ciał…

modna spódnica z niemodnych spodni

Dziś przepis na szybką metamorfozę spodni. Na pewno każdy z Was znajdzie w swojej szafie zalegające gdzieś na dnie, nielubiane lub niemodne stare jeansy. Można je szybko i tanio zamienić w nowy ciuch, który stanie się być może tym ukochanym.

Do metamorfozy potrzebne są:


spodnie jeansoweaplikacje nożyczkiszpilkimaszyna do szyciażelazko
 Zmierz spodnie i wyznacz długość jaka Ci odpowiada, jeżeli spódnicę chcesz podwinąć pamiętaj o dodaniu zapasu. Obetnij nogawki wg wyznaczonej długości. Natnij spodnie przy szwie wewnętrznym,aż do szwu łączącego w kroku przechodzącego do zamka, uważaj by nie uszkodzić ozdobnego szwu. Nałóż dwie nogawki na siebie na środku spódnicy tak aby powstał przód spódnicy z rozporkiem. Przypnij szpilkami.

Przewróć spodnie na lewą stronę i zaznacz prosty szew środkowy wg złożenia.Przypnij szpilkami.
Zszyj szew środkowy przodu.Zszyj szew środkowy tyłu aż do zgubienia. Naszyj aplikacje, jeżeli używasz termoaplikacji dla pewności też warto je przyszyć.Szyj drobnym ściegiem - b…

Jak uszyć koronkową bieliznę plus size?

Bielizna ma znaczenie, w modzie - coraz większe, nieśmiało wychyla się z głębokich dekoltów lub wychodzi na pierwszy plan pod przezroczystymi kreacjami. Trend na bieliźniane topy lub koronkowe lekkie jak piórko sukienki bardzo mi się podoba. Żeby uszczknąć coś dla siebie uszyłam komplet bielizny, stanik z powodzeniem może być dodatkową ozdobą w kopertowych bluzkach, założony na cielistą bardotkę zmienia zupełnie jej charakter.
 Przy konstruowaniu stanika posłużyłam się wykrojem z burdy 1/2012 gdzie znalazłam bieliźniany top, jego kształt pomógł mi zrobić wykrój trójkątów - oczywiście powiększyłam je odpowiednio do mojego rozmiaru. Na wykrój na figi wykorzystałam moje ulubione, po prostu je odrysowałam z lekkim zapasem na gumkę w pasie. Tkanina to rozciągliwa koronka, którą wycięłam w zęby, żeby było bardziej ozdobnie. Całość obszyłam gumką z tiulową falbanką, gumka również posłużyła mi za ramiączka w staniku i pas pod miseczkami.To bardzo proste, wystarczy chwila, odrysowanie ulubione…