grudnia 27, 2013

wielkie nadzieje

Project Runway odkryłam przypadkiem kilka lat temu, od tej pory nie przegapiłam ani jednej edycji. Ten program jak mało który inspiruje mnie do pracy i wzmaga chęć kombinatorstwa nad tworzeniem wykrojów.Oj daleko mi jeszcze do zadowalających efektów, ale jeszcze wszystko przede mną.Czasem porywam się na robienie wykroju od a do z, upinam cienką bawełnianą tkaninę na manekinie i zaczyna się...
Jakiś czas temu ruszyły zdjęcia do polskiej edycji Project Runway, czekam na efekty, ale nie ukrywam, że niecierpliwość łączy się tu z obawą, że sposób realizacji będzie niestrawny.
Aktualnie śledzę tok wydarzeń w "Projektanci na start" i przeszkadza mi, że tak bardzo chcemy być amerykańscy, że aż jest to śmieszne. Oceny jury są niemerytoryczne, a raczej na zasadzie co się komu wydaje lub podoba.Zobaczymy co z tego dalej wyniknie...
Tymczasem kilka zdjęć uczestników różnych edycji Project Runway...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Robak XXL , Blogger